PREINSCRIPCIÓ 24-25

Informacions de la nostra escola

Tríptic informatiu  Projecte educatiu  Altres informacions 

Oferta inicial de places escolars de la nostra escola: AQUÍ
Oferta inicial de places de tots els centres educatius: AQUÍ
Presentació de sol·licituds: del 6 al 20 de març 
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 17 d’abril
Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional: del 17 al 22 d’abril
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació resoltes les reclamacions: 25 de d’abril
Sorteig pel número de desempat: 30 d’abril
Publicació de la llista ordenada: 2 de maig
Oferta final de places escolars de la nostra escola: 7 de juny
Oferta final de places de tots els centres educatius: 7 de juny
Llista d’alumnes assignats al nostre centre: 10 de juny 
Llista d’alumnes preinscrits al centre amb la seva assignació: 10 de juny
Llista d’espera del centre: 10 de juny
Enllaç a la preinscripció pel curs 24-25 

Informació Ed. infantil   Informació Ed. primària 

MATRÍCULA 24-25 (del 18 al 26 de juny)

Matrícula viva i admissió curs 23-24 

Si heu vingut a viure a Cardedeu aquest 2024 i teniu una filla o un fill que voleu matricular a l’Escola Germans Corbella aquest curs 23-24 podeu presentar sol·licituds d’admissió de manera telemàtica clicant aquí.

Visita a les aules infants de P3 curs 20-21

Benvolgudes famílies de P3,

INFOGRAFIA RESUM REUNIÓ 7-9-20

(cliqueu a la imatge per veure el resum)

 

 

 

DIMECRES DIA 9-9-20

Un cop tingueu clar a quin grup va el vostre fill o filla apunteu-vos a un dels calendaris de cita prèvia per als 3 torns del primer contacte amb la mestra, l’aula i un petit grup de companys/es.

  • Cita prèvia P3A

cliqueu aquí per demanar hora de 9 a 10h

cliqueu aquí per demanar hora de 10 a 11h

cliqueu aquí per demanar hora d’11 a 12

  • Cita prèvia P3B

cliqueu per demanar hora de 9 a 10h

cliqueu aquí per demanar hora de 10 a 11h

cliqueu aquí per demanar hora d’ 11 a 12h

Aquest mateix dia podreu dur el material que us vam demanar per a l’inici del curs 20-21 on només cal afegir-hi la cantimplora.

Moltes gràcies i bon inici de curs a tots i totes.

Equip directiu

Informacions inici de curs 20-21

Benvolgudes famílies,
Recollim en aquesta notícia totes les informacions que també us hem fet arribar per mail. Són informacions importants i bàsiques a tenir en compte per l’inici d’aquest curs.
Tot l’equip del Corbella ens estem organitzant per reprendre l’escola amb la il·lusió de poder-nos retrobar.
Caldrà però, que tots i totes plegades família i escola, ens fem nostres els nous hàbits d’entrades i sortides, de desplaçaments, d’horaris, de comunicacions, etc.
Un procés que requerirà grans dosis de responsabilitat, de calma i de treball conjunt famílies i escola.
D’entrada us enllacem 2 documents que el Departament d’Educació ens ha demanat que us compartíssim i que us recomanem que llegiu amb atenció ja que expliquen quines seran les mesures extraordinàries per evitar els brots de covid i el procediment d’actuació si hi ha un possible cas de COVID-19 que s’aplicaran a totes les escoles de Catalunya:
D’altra banda, us enllacem també el Pla d’organització bàsic Curs 20-21 aprovat per la direcció del centre i comunicat al Consell Escolar del dia 3 de setembre de 2020.
Tal i com queda recollit a aquest Pla, i com a mesura requerida pel propi Departament d’Educació, aquest curs caldrà que totes les famílies torneu a signar la Carta de compromís educatiu amb addenda Covid 19 i que la vostra filla o el vostre fill la lliuri a la seva tutora o al seu tutor.
També ens demanen des del Departament d’Educació, que signeu una Declaració responsable que caldrà que el vostra fill o filla presenti obligatòriament el primer dia d’escola. Així que ens enviïn el model, publicarem una notícia a la web i hi enllaçarem aquest document.

Així mateix, us enllacem la llista de comprovació de símptomes per a les famílies que caldrà que tingueu present abans de portar els vostres fills i filles a l’escola.

Recordeu que tal i com consta a la web de l’escola, la setmana que ve tenim planificades 2 sessions informatives virtuals sobre l’organització del curs 20-21 per a les famílies, una per les de P4, P5, 1r i 2n i una altra per a les famílies de 3r, 4t, 5è i 6è.  Publicarem una notícia a la web amb l’enllaç al nostre canal de You Tube per qui s’hi vulgui connectar.

També tenim prevista la d’inici de curs de P3 que es farà presencialment al pati de l’escola, seguint les mesures de seguretat requerides pel moment. Podeu trobar-ne més informació AQUÍ
Finalment demanar-vos i recomanar-vos que us inscriviu, si no ho heu fet ja, a la web, al butlletí del nivell del vostre fill o filla o al canal de telegram donat que a principis de la setmana que ve publicarem el llistat dels grups de cada nivell, el nom del seu tutor o tutora, quina serà la seva aula i el seu horari i porta d’entrada.
Tal i com consta al Pla d’organització bàsic Curs 20-21, com que aquest curs hem triplicat molts grups de primària, tots els grups de l’escola menys P4 i 4t són amb agrupacions noves.
Ja sabeu que si us hi inscriviu, rebreu aquesta informació per correu electrònic.
Amb moltes ganes de retrobar-nos el dia 14 de setembre!
Equip directiu

Pla d’organització bàsic provisional del curs 20-21

Benvolgudes famílies,

A continuació us facilitem el Pla d’organització bàsic del curs 20-21 (provisional).

Aquest és un document provisional donat que hi ha aspectes organitzatius que fins al setembre no podem aprovar.

Entenem que puguin sorgir dubtes i necessitats de concrecions, és per això que a principis de setembre us proposarem un nou espai informatiu obert a tota la comunitat educativa.

Que passeu un molt bon estiu!

Equip directiu.

Trobades informatives sobre el curs 20-21

Benvolgudes famílies,

Right direction free icon

Estem treballant per organitzar el curs 20-21 en base a les instruccions aprovades pel PROCICAT que anem rebent del Departament d’Educació.

Us volem facilitar el màxim d’informació disponible abans de tancar l’escola per vacances: 

  • Del 13 al 17 de juliol: matrícula d’alumnat nou al centre amb entrevista personalitzada.
  • Del 20 al 24 de juliol: aprovació del Pla provisional d’organització per al curs 20-21.
  • Dijous 23 de juliol de 17h a 18:15h: reunió virtual amb les famílies de P3 del curs 20-21 per informar i resoldre dubtes.
  • El dijous 23 de juliol de 15h a 16:15 o de 19h a 20:15h : reunió virtual amb famílies del centre (de p4 a 6è del curs 20-21) per informar i resoldre dubtes.

Atenció! Aprofitem per avisar-vos que al llarg d’aquesta setmana migrarem les vostres subscripcions als nous nivells que faran els vostres fill/es el proper curs 20-21. En cas que no ho hagueu fet fins ara, us animem a subscriure’us per estar més ben informats/des.

Equip directiu

Ajuts servei de menjador

Benvolgudes famílies,

El Consell Comarcal del Vallès Oriental ha obert la convocatòria d’ajuts de menjador pel curs 2020-2021 i l’Ajuntament de Cardedeu també ha obert la convocatòria per als ajuts de menjador complementaris.

Les persones interessades han d’omplir el corresponent model de sol·licitud Instància ajuts menjador curs 2020-21 i aportar la documentació necessària.Les sol·licituds s’han de presentar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de Cardedeu. Cal sol·licitar cita prèvia al 93 844 40 04 o a través del correu electrònic: oac@cardedeu.ca
El termini per a la presentació de sol·licituds finalitza el 24 de juliol.
Recordem que l’horari de l’OAC és el següent:

De dilluns a divendres: de 9 a 14 h
Dijous: de 9 a 19 h,  ininterrompudament.

Per a qualsevol consulta, podeu contactar amb Serveis Socials al telèfon 93 844 41 40 o per correu electrònic a serveisocials@cardedeu.cat.

A la noticia publicada a la web de l’Ajuntament de Cardedeu, hi podreu trobar tota la documentació relacionada.

Equip directiu