Trobada de danses

Bon dia famílies,

Com ja sabeu aquest divendres dia 25 de maig ja és la TROBADA DE DANSES.

L’entrada al camp de futbol per part dels pares i/o persones que vulguin assistir a l’acte es farà a partir de les 9’30 per la porta principal situada al carrer Llinars. A dintre us podreu posar tant a les grades com al voltant del camp, però en cap cas podreu entrar a la gespa. Procureu no cridar els nens i nenes ja que ells no poden sortir de la gespa i es posen nerviosos. Aquest any hi ha la previsió que ballem davant de les grades a la zona més propera al c/Llinars.

Els nens i nenes hauran de venir al matí amb la samarreta de les danses posada i pantalons o faldilla texans de color blau. De calçat podeu triar el que us vagi bé però tenint present que ha de ser còmode per ballar.

L’ordre de les danses serà P5, P4, P3, 1r i 2n. I després la dansa comuna.

A P3 hem estampat les samarretes a l’escola. Us recomanem que les planxeu del revés abans de rentar-les ja que sinó poden descolorir-se.

Us recomanem que poseu als vostres fills i filles protecció solar i gorra (marcada amb el nom) i que tothom vingui ben esmorzat de casa. Durant l’acte repartirem aigua als nens i nenes.

Gràcies per la vostra col·laboració!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *