SUPERSTOPBULLYING

Benvolguts alumnes, pares i mares de l’escola.

Aquí us presentem la SUPERSTOPBULLYING, la nova mascota de l’escola per lluitar contra l’assetjament escolar.

Aquesta, és el fruit d’un projecte elaborat per un grup d’alumnes de 6è, que durant uns mesos han treballat a fons el tema de l’assetjament escolar i estan elaborant diferents materials com un espot publicitari que presentaran més endavant, la mascota… Aquesta mascota es troba a consergeria i la seva funció és rebre missatges d’alumnes, famílies…de forma anònima o pública, on s’exposin situacions que s’han pogut observar a l’escola: pati, entrades i sortides, carrer…on es cregui que algun/a alumne/a de l’escola està rebent assetjament escolar per part d’un/a  o més companys/es. Només caldrà que expliqueu la situació observada per tal que l’equip de mestres pugui observar, valorar i prendre les decisions i actuacions necessàries.  JUNTS PODEM COMBATRE L’ASSETJAMENT ESCOLAR.

Per últim, us adjuntem les fotos del disseny i l’elaboració de la mascota, on agraïm a la Sara, la tieta d’una alumna del centre, la col·laboració en la creació d’aquesta!

A continuació us afegim un resum que explica de les característiques de l’assetjament escolar: