OFICIALMENT JA SOM ESCOLA VERDA!!

Ja formem part de la Xarxa d’Escoles Verdes. El passat dissabte 1 de desembre ens van lliurar el distintiu que ens fa aquest reconeixement d’Escola Verda. Hi vam anar una petita representació de l’escola, una alumna de primer acompanyada de la mare, la directora de l’escola i dues mestres coordinadores del projecte.

Ens fa molta il·lusió rebre el distintiu ja que és el fruit d’un treball que vàrem començar fa dos cursos quan ens vam proposar ser una escola sostenible i conscienciada amb el medi ambient i compromesa amb el respecte i la cura del seu entorn proper (el poble, les places, els carrers, els camps que envolten l’escola, el riu…).  Però fins ara han estat petites llavors que comencen a donar els seus fruits; tenim un hort que fa goig de veure, un galliner que nomes ens hi falten gallines ponedores, hem començat a tenir més cura del reciclatge engegant la “recollida porta a porta”, etc…. i continuarem amb la nostra tasca acompanyant els i les nostres alumnes per tal que esdevinguin en un futur ciutadans i ciutadanes respectuoses amb el medi ambient, que estimin la natura i el seu entorn i que coneguin tot allò que els envolta més proper i puguin anar més enllà. Tot això ho farem gràcies a la implicació de tota la comunitat educativa.

L’acte va ser al Museu de les Aigües Agbar a Cornellà de Llobregat, hi van assistir representants de les 64 escoles de Catalunya que també rebien aquest distintiu i escoles a les quals se’ls atorgava  el premi Escoles Verdes com a  reconeixement públic a  iniciatives exemplars d’educació per a la sostenibilitat. Els distintius van ser lliurats pel conseller d’Ensenyament, Sr. Josep Bargalló,  i el conseller de Territori i Sostenibilitat, el sr. Damià Calvet.