ACTIVITATS NADALENQUES.

Vinga famílies, recta final, ja acabem el trimestre i us volem fer un recordatori de les activitats que fem abans de tancar el trimestre:
  • RECOLLIDA D’ALIMENTS CÀRITES: Càrites fa una campanya de recollida d’aliments i l’escola participem.
    Podeu portar a l’escola aliments i productes de neteja com: Oli, llaunes de tonyina i sardina, llet, sucre, sal, farina, llaunes tomàquet , sabó, xampú, pasta dents, productes higiene per infants (sabó cos, xampú, crema hidratant, tovalloletes i bolquers). Es pot portar fins el dia 19 de desembre.
  • SORTEIG DE LA PANERA: si heu comprat el calendari amb la foto del vostre fill o filla, aquest té un número que haurà de correspondre amb el sorteig de l’ONCE del proper 16/12/19, si és així gaudireu d’un munt de productes nadalencs.
  • ACTIVITATS A L’ESCOLA: Tenim una setmana plena d’activitats nadalenques, on podreu participar d’algunes d’elles.
      • Dilluns 16 de desembre: Visita dels patges dels Reis a Educació infantil i cicle inicial.
      • Dimarts 17 de desembre: Educació infantil va a la Vinícola a fer cagar el tió que preparen les “Artesanas de Corazón.”
      • Dimecres 18 de desembre:
                   – Concert de la coral de l’institut Montbui.
                   – Jocs nadalencs” al pati, organitzats pels alumnes de 6è per a tots els nens i nenes.
                   – L’Arbre dels desitjos: cicle inicial faran una sortida pel municipi i penjaran  desitjos en un arbre del poble.
      • Dijous 19 de desembre: Educació infantil i cicle inicial faran cagar el tió.
      • Divendres 20 de desembre:
                          – Activitats festives i lúdiques a les aules.
                          – CANTADA DE NADALES al MontÀgora en l’horari següent:
– 11,15h: cantaran els alumnes petits, de p3 a 2n.
– 12h: cantaran els alumnes grans, de 3r a 6è
*AQUESTA ACTIVITAT ÉS OBERTA A LES FAMÍLIES, US HI ESPEREM!!!
Pel bon funcionament de l’acte, us preguem que només assistiu al torn de la cantata on actuïn els vostres fills/es, a no ser que tingueu fills/es als dos torns. I també cal ser respectuosos i no marxar a mitja funció.

L’horari del dia 20 és de 9 a 13h, a la tarda no hi ha classe. Funcionarà el menjador igualment i els nens i nenes que no es quedin a la festa de l’AMPA s’hauran de venir a buscar a les 15h. A la tarda, de 15 a 18h, festa de Nadal per als alumnes socis de l’AMPA. Tornarem a començar l’escola el dimecres 8 de gener de 2020.

Us desitgem unes Bones Festes!!