Santa Cecília 2019.

Avui 22 de novembre se celebra el dia de la música, per la seva patrona Santa Cecília. A l’escola, cada any ho celebrem d’una manera diferent, amb concerts, amb danses i sobretot, convidant totes aquelles persones que tenen una relació directa amb la música.

Aquest curs hem convidat un munt de persones que ens han mostrat els seus talents musicals. El grup de tabals de l’institut han vingut a explicar als de Cicle Superior i Cicle Mitjà quins instruments fan servir per fer sonar la batucada, d’origen brasiler, amb la característica que tots els instruments utilitzats són de percussió.

Els de Cicle Inicial i Educació Infantil han gaudit de l’harmònica del Fèlix i del grup de l’institut que els ha fet un petit concert d’ukeleles.

Com també els propis alumnes que sabien tocar un instrument ens van deleitar amb el seu so, o bé, ho faran aviat.

Aquí us deixem unes fotos.