Premis Dibuix “El nostre patrimoni” JEP 2019.

El passat divendres 11 d’octubre dues alumnes de la nostra escola, la Noor de P5 i la Cristina de 6è vans er guardonades pel seu dibuix. La proposta sorgeix quan des de l’ajuntament se’ns demana a l’escola participar en el concurs de dibuix infatil i juvenil: “El nostre patrimoni”, dins de les Jornades Europees de Patrimoni.

Cada alumne de l’escola va presentar el seu dibuix que estava obert a totes les escoles del municipi i a l’Institut. Hi havien diferents categories d’edat i les nostres guanyadores van ser les premiades.

Aquí us deixem unes fotos de l’acte, que ha comptat amb la presència de les autoritats del municipi.

Molt bé noies!! ENHORABONA!!!