CONCURS FOTOGRÀFIC DE SANT JORDI A TWITTER #llegimjunts #SantJordiGodas

Aquest Sant Jordi volem proposar-vos un concurs fotogràfic entorn la lectura amb família. Sabem que tots vosaltres gaudiu llegint amb els vostres fills i filles i és per això que ens agradaria que ho compartíssiu amb tota la comunitat educativa a través del compte de Twitter de la nostra escola @FredericGodas.
Les xarxes socials estan molt presents en el nostre dia a dia i són un bon espai per enriquir la comunicació entre les persones. Sant Jordi és una gran festa de la cultura i volem unir tradició i modernitat de manera col·lectiva.
La proposta del concurs és que ens envieu al compte de Twitter de l’escola @FredericGodas una fotografia familiar, divertida, original, icònica o la que us vingui de gust compartir sota les etiquetes #llegimjunts #SantJordiGodas. La fotografia que aconsegueixi més “likes” serà la guanyadora.
Teniu temps des de l’u fins al 21 d’abril a les 24:00h.Entreu, mireu les fotos i feu “like” a les que més us agradin.

Animeu-vos, participeu, fem xarxa i gaudim plegats de les nostres tradicions!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *