BUTLLETÍ ELECTRÒNIC DE L’ESCOLA FREDERIC GODÀS – NÚMERO 32 – NOVEMBRE 2018.

Comencem el mes de novembre després d’haver gaudit plegats de la celebració de La Castanyada.
Durant aquest mes celebrarem la “Setmana de la Ciència” entorn l’any europeu del Patrimoni Cultural. També gaudirem de la diada de Santa Cecília amb música per tota l’escola.
També hem posat en marxa les reunions DAMP.
Podeu seguir l’activitat de l’escola a través dels nostres blocs (http://www.xtec.cat/ceipfredericgodas/blocs.htm) i us animem a compartir-ho amb els vostres fills i filles.
Durant aquest més de novembre estan previstes les següents activitats:
  • L’alumnat d’Educació Infantil assistirà al Concert del Banyetes.
  • L’alumnat de 1r rebrà la visita de la Guàrdia Urbana en la sessió d’Educació Viària i visitarà la Ludoteca de Cappont.
  • L’alumnat de Cicle Mitjà visitarà el Caixaforum i participarà dels “Patis Actius” d’ASPROS.
  • L’alumnat de 6è anirà a Capellades.
De cadascuna de les activitats i sortides dels cursos afectats rebreu la informació corresponent a través dels vostres fills i filles, en el moment oportú.
Esperem que el Butlletí Informatiu us sigui útil!