CONCURS FOTOGRÀFIC DE SANT JORDI A TWITTER #SantJordiésPrimavera #SantJordiGodàs2017

Aquest Sant Jordi volem repetir concurs fotogràfic a Twitter. Podeu veure les fotos participants del Sant Jordi 2016 a https://twitter.com/hashtag/SantJordiGodas?src=hash

Quan arriba Sant Jordi la primavera esclata, ens envolta de flors i ens anima a sortir al carrer a gaudir del bon temps. Us convidem a compartir la fotografia que més bé representi aquesta arribada de la primavera a través del compte de Twitter de la nostra escola @FredericGodas.

Les xarxes socials estan molt presents en el nostre dia a dia i són un bon espai per enriquir la comunicació entre les persones. Sant Jordi és la gran festa al carrer de la cultura i volem unir tradició i modernitat de manera col·lectiva.

La proposta del concurs és que ens envieu al compte de Twitter de l’escola @FredericGodas una fotografia familiar, divertida, original, icònica o la que us vingui de gust compartir sota les etiquetes #SantJordiésPrimavera #SantJordiGodas2017. La fotografia que aconsegueixi més “likes” serà la guanyadora. Aprofiteu les vacances de Setmana Santa per buscar la foto ideal d’una flor, un balcó, un jardí, una tempesta, un somriure, tot allò que ens fa sentir la primavera. Teniu temps per compartir-la fins al 20 d’abril a les 24:00h.

Entreu a @FredericGodas mireu les fotos i feu “like” a les que més us agradin.

Animeu-vos, participeu, fem xarxa i gaudim plegats de les nostres tradicions!