Orientacions pels alumnes d’Educació Infantil i primària del Departament d’educació

Recomanacions del Departament d’educació per a tots en aquests dies que estem a casa

Benvolgudes famílies,

Desitjant que tots estiguem bé, us volem fer arribar alguns documents que us poden ajudar a passar millor les hores aquests dies que estem a casa.

Us adjuntem un document oficial de la Generalitat de Catalunya, on ens ha donat indicacions a les escoles d’activitats que podeu proposar als vostres fills i filles, i alguns links on podreu trobar diverses activitats.

També us hem fet un document on hem elaborat un possible horari, una de les indicacions, és que perquè els dies no ens cansin, i els nens i nenes segueixin un bon ritme, cal establir un horari, podeu agafar el que us proposem i fer-ne els canvis que creieu oportuns, però el més important es que seguiu algun tipus d’horari . Els vostres fills us ho agrairan.

I per últim que us mantingueu atents a les novetats que anem penjant, tant a la pàgina web de l’escola com per al twiter, en el que demanem que us registreu i ens seguiu, segur que hi trobareu bones propostes. @FontRosella

Al final , el sentit comú és el que ens ha de regir, per tant agrair-vos la vostra atenció i seguim lluitant tots junts perquè aquest “Virus” perdi la seva força i aviat ens poguem retrobar.

Una forta abraçada a cadascú de vosaltres, pares, mares, nens i nenes.

Equip d’Ed. Infantil i primària