Carnestoltes 2020

Quina setmana més divertida que vam passar!! Que guai!!! Primer va venir el Rei Carnestoltes per inaugurar la setmana de carnaval i dir-nos com ens enviaria les consignes que hauríem de fer al llarg de la setmana. Durant els dies següents, i seguint les ordres del Rei Carnestoltes, vam venir cada dia d’una manera diferent: un mitjó de cada color, un pentinat divertit, en pijama, disfressats i disfressades… L’últim dia, vam fer una rua pel barri, on totes i tots anàvem disfressats d’un monstre de colors diferent, i ens vam trobar amb els nens i nenes de l’escola de Vila-roja per continuar la rua i la vam acabar junts al Centre Cívic, en una festa on tothom va poder ensenyar la seva disfressa i ens van donar pa amb xocolata per esmorzar!!!  Per acabar aquesta dia tant genial, a l’escola vam acomiadar al Rei Carnestoltes amb una gran festa al pati, on hi havia música i cada nen i nena es va disfressar del que més li agradava!

Adéu Rei Carnestoltes!! Gràcies per haver vingut a la nostra escola i divertir-nos durant tota la setmana!!