Les nenes i els nens de 2n estem treballant el tema de la identitat, les emocions i el sentiments amb els bee-bots! https://photos.app.goo.gl/2zVQdTbX3W4599Xw5
Les nenes i els nens de 2n estem treballant el tema de la identitat, les emocions i el sentiments amb els bee-bots! https://photos.app.goo.gl/2zVQdTbX3W4599Xw5
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress
