Primer

Cicle Inicial celebra Sant Jordi

El divendres 23 d’Abril vam celebrar Sant Jordi. Durant el matí vam fer diferents racons: matemàtic, lingüístic i artístic. Vam confeccionar un punt de llibre en forma de drac (molt creatiu) i també una rosa de paper.     A la tarda vam celebrar el concurs, tots estaven nerviosos i nervioses per saber qui serien

Cicle Inicial celebra Sant Jordi Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut