Els nens i nenes d’infantil han marxat al museu de xocolata. Quin dia més dolç!!
P3 P4 P5
Els nens i nenes d’infantil han marxat al museu de xocolata. Quin dia més dolç!! Llegeix més »
Aquesta setmana el protagonista ha estat: Aquesta setmana el protagonista ha estat: Aquesta setmana el protagonista ha estat: Aquesta setmana la protagonista ha estat:
Protagonista de la setmana Llegeix més »
SOM LA CLASSE DE LES TORTUGUES I PER A CELEBRAR LA CASTANYADA HEM FET “PASTIS DE MÚSIC AMB NOUS”. ESTAVA BONISSSIIIIMMMM!!!!
Us presentem el grup de P3. Som la classe de LES TORTUGUES Us presentem el grup de P4. Som la classe dels DOFINS Us presentem el grup de P5. La nostra classe és L’ÓS POLAR
Benvinguts a l’escola Llegeix més »