Nom de l'autor: CICLE SUPERIOR

EL RECICLATGE 5è

Amb l’alumnat de 5è curs, vàrem treballar el reciclatge: separació de tot allò que fem servir a casa als contenidors corresponents. Després de treballar els tipus de contenidors i els colors corresponents, vam començar a pintar les caixes de reciclatge de paper velles que teníem a l’escola. Mentre uns pintaven els contenidors,els altres retallaven tot

EL RECICLATGE 5è Llegeix més »

EL MAGNETISME: ELS IMANTS 6è

Passem un vídeo per tal de saber una mica més sobre el magnetisme: “¿Cómo funcionan los imanes? Fem un experiment. “Peixos magnètics”. Observem que la cinta d’un casset, que és una tira de plàstic recoberta d’una capa fina de material magnètic “s’enganxa” segueix a l’ imant Podem observar el camp magnètic (atracció) que es genera

EL MAGNETISME: ELS IMANTS 6è Llegeix més »

EL DISC DE NEWTON a 6è

Mirem un video explicatiu sobre la reflexió i refracció on ens expliquen perquè veiem els objectes de diferents colors i com, la llum blanca, és la suma de tots els colors de l’Arc de Sant Martí. Video sobre la reflexió, la refracció i la descomposició de la llum blanca. Comencem amb l’experiment per comprovar si

EL DISC DE NEWTON a 6è Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut