ELS SENTITS A CICLE INICIAL. Ens ho hem passat molt bé!
Després de treballar les parts del cos, a classe de Treball Manipulatiu hem treballat de manera manipulativa alguns dels sentits: El primer sentit que hem treballat ha estat el de l’oïda. La Cristina ens ha repartit els antifaços per centrar-nos més en aquest sentit. L’activitat consistia en endevinar els sons que sentíem: el soroll de […]
ELS SENTITS A CICLE INICIAL. Ens ho hem passat molt bé! Llegeix més »





