Sortida de 5è al museu Picasso Feu un comentari / Per admin / 24 d'abril de 2018 / General Els/les alumnes de 5è hem anat a visitar el museu Picasso de Barcelona. Hem viatjat en transport públic, hem fet una ruta pel museu i hem dinat al parc de la Ciutadella. Ens ho hem passat molt bé!