Sortida de 5è al museu Picasso

Els/les alumnes de 5è hem anat a visitar el museu Picasso de Barcelona. Hem viatjat en transport públic, hem fet una ruta pel museu i hem dinat al parc de la Ciutadella. Ens ho hem passat molt bé!

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut