Treballem ortografía

A la classe de castellà a 3r hem utilitzat les pissarres blanques per a posar a prova els nostres coneixements sobre les normes ortogràfiques de la b i la v. Haurem estat capaços d’escriure totes les paraules bé?

 

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut