Estampació amb fruites! Feu un comentari / Per CICLE INICIAL / 17 de maig de 2021 / General Portada Segon Avui a plàstica hem fet la tècnica de l’estampació amb fruites i verdures! Al final ens han quedat unes obres d’art precioses!!! Aquest ha estat el resultat: https://agora.xtec.cat/ceipfolchitorres-badalona/wp-content/uploads/usu1614/2021/05/VID-20210514-WA0026.mp4