EL RECICLATGE 5è

Amb l’alumnat de 5è curs, vàrem treballar el reciclatge: separació de tot allò que fem servir a casa als contenidors corresponents.

Després de treballar els tipus de contenidors i els colors corresponents, vam començar a pintar les caixes de reciclatge de paper velles que teníem a l’escola.

Mentre uns pintaven els contenidors,els altres retallaven tot el material que podríem posar dins, de les revistes que havien portat.

Preparem el mural, mesurem i retallem. Treballem en equip!!!

Anem a jugar…On va cada material? Enganxem cada material al seu lloc corresponent.

Exposició del treball de reciclatge

Share

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut