Activitats extraescolars

Descripció de les activitats:

Karate Shoreikan

El nen que estudia ShoreiKan se li ensenya a respirar correctament, aprèn a moure i a dominar el seu cos a l’espai, a concentrar-se i memoritzar a través de l’observació i l’atenció d’una forma divertida i no competitiva. Es guanya també confiança en un mateix aprenent moviments de defensa i treballant la condició física.

Jaume Pretel · Tel: 676 808 317

Dansa creativa per nens

En este extraescolar enfocamos tres ejes:
– Primero jugamos de manera lúdica con elementos básicos del movimiento y e la dansa: coordinación, equilibrio, orientiación en el espacio, propiocepción, guiar y ser guiado, dar y recibir peso, escucha hacia el movimiento de los demás, manejo de objetos y materiales etc.
– En cada clase hay para los niños y niñas un espacio de creación propia (en grupo o individual) de dansas y escenas performaitivas con o sin materiales. Trabajamos con el material de movimiento que traen l@s niñ@s, para fomentar su potencial creativo y incentivarlos en fijar material, decidir lo que quieren enseñar y comunicar sus intereses en el grupo.
– En la clase hay un acompañamiento importante de contenidos emocionales. Estos contenidos y temas personales nos sirven como material de la creación. Buscamos expresarlos en y a través de la creación de una dansa. Para cada niñ@ es un acto simbólico de darle forma y de expresar y compartir su mundo interior.

Dominik · email: dominik.borucki@gmail.com

Rocòdrom

L’escalada és un esport molt complet de diversió i acció i la seva pràctica aporta beneficis des del punt de vista físic, psicològic i social. Concentració, consciència corporal, confiança, equilibri, cooperació… Plantegem una extraescolar on, mitjançant jocs i escalada, els infants podran potenciar tots aquests aspectes.

Joan Cumellas · email: cumesau@gmail.com Tel: 666 996 863

Taller d’il·lustració i creació

Per dibuixar cal aprendre a mirar i observar tot gaudint i descobrint les pròpies aptituds i dots artístiques. Taller adreçat als infants que vulguin exercitar i créixer les seves habilitats en el dibuix. Durant les sessions es realitzaran exercicis pautats i lliures, amb un acompanyament personalitzat i adaptat a l’edat i ritme dels alumnes.

Bàrbara Castro · email: mail@barbaracastrourio.com ·

Futbol

En aquesta extrescolar aprendrem i treballarem els conceptes bàsics, tant tècnics com tàctics del futbol sala. Amb els objectius d’aprendre el joc en equip, el companyerisme, promoure el “fair play”, augmentar les relacions socials de nens i nenes fora de l’ àmbit quotidià en el que es mouen… i per últim però no menys important, per divertirse! Està dirigida a nens i nenes de 1r a 6è. En el mateix entrenament els dividirem en subgrups depenent de l’edat i a partir d’aquí es començarà a treballar. Hi cap la opció d’inscriure un equip a una lliga escolar segons el nombre de nens.

Pau Bassa · Tel: 697 843 902

Patinatge

Es farà la modalitat de patinatge artistic, es requereixen patins de 4 rodes dividides en 2 eixos i que es treballan coses com l’equilibri, la dansa, la flexibilitat i la psicomotricitat en classes amb una primera part més tècnica i, una segona part més lúdica on fem jocs. La idea seria fer durant el curs un parell de moments amb les families: al nadal fer un entreno de portes obertes per veure com fem la classe de patinatge, i a l’estiu fer un petit festival amb balls de grup.

David León · Tel: 658 596 899

Gimnàstica artística

En aquesta extraescolar es treballa equilibri, flexibilitat, força i la coordinació dels mes petits, a la gimnàstica artística es treballa diferents disciplinas, en aquest cas utlilzarem el tatami i un petit llit elàstic. Aquesta activitat està dirigida a nenes i nenes de 4 a 6 anys, en cas que hi hagués nens i nenes de 7 a 10 anys interessats podríem mirar de fer un grup.
Mariona · Tel: 661 339 441