Recursos de l’EAP

Us volem apropar una pàgina de recursos que ha fet l’Equip d’Atenció Psicopedagogica (EAP) de referència del centre. Aquest equip és el servei d’atenció i orientació per a alumnes amb necessitats educatives especials que ens ajuda i assessora l’escola.

Com veureu és un banc de recursos que abracen des de com explicar-ho als nostres fills, recursos i activitats o com actuar davant de situacions de conflicte.

Entenem que tot són idees i recursos que poden ser d’interès de tots i totes.

Pàgina de recursos de l’EAP

Per a qualsevol consulta en cas que fos necessari també us podeu adreçar al correu de l’EAP a8900307@xtec.cat.