ELS MINIERALS

Hola a tothom!!

Com cada any, els infants de l’escola, es pregunten, el perquè, el com, què passaria si…, etc. de tot allò que no saben i que els hi agradaria investigar i aprofundir, per arribar a ser experts en la matèria. Doncs, això va ser exactament el que vam fer, fins a arribar el  projecte que portem treballant durant tot aquest temps.

• En primer lloc, vam fer una pluja d’idees dels temes que els interessaven.
  • En segon lloc, els i les alumnes vam fer votacions, dels temes que més els cridaven l’atenció.
  • Fins que finalment, va sortir el tema: Els Minerals.

Una vegada triat el tema, vam començar a: plantejar-nos preguntes, investigar-les, descoberta de coses, resumir, elaboració d’un mapa conceptual…

Hem après i estem aprenent moltíssim a cerca dels Minerals.

Fes clic a sobra la imatge i podeu veure el procés que vam seguir.