PROJECTE “L’ENERGIA”

Tot seguit, trobareu un vídeo on us expliquem el projecte que la classe dels Legos hem realitzat el tercer trimestre, aquest fa referència a l’energia, centrant-nos més en l’electricitat. Hem quedat ben parats al descobrir que amb uns globus podem encendre una bombeta, o que… Llegeix més»

PROJECTE “LES CÈL·LULES”

A continuació trobareu un vídeo on podreu veure el procés de treball seguit per l’alumnat de la classe dels Legos, en el projecte titulat “Són essencials les cèl·lules per viure?”
Esperem que gaudiu tant com ho hem fet nosaltres, ens ha agradat molt posar-nos en el… Llegeix més»

PROJECTE INSECTES (3)

En la recta del final de projecte dels Insectes, hem fet activitats molt interessants! Amb l’arribada de la Primavera l’activitat d’observació del pati ha estat l’eix central i també les sortides d’entorn! Hem elaborat conjuntament el nostre mural recopilatori, hem seguit la metamorfosi dels cuc… Llegeix més»

MÚSICA PER A INSECTES!

Aquest curs, amb l’Elena, els insectes hem fet moltes activitats que ens han encantat! Hem après cançons, hem ballat, hem experimentat amb els cos i ens hem expressat! Aquí teniu un recull de tot el que hem fet!

XERINGADA I PISCINA

El dilluns 21 de juny, a l’escola vam celebrar que s’acabava el curs d’una manera ben refrescant.
Els i les alumnes de cicle mitjà, de les classes dels Llops i els Legos, vam gaudir primer d’una “guerra” de colors amb xeringues, i després d’agafar energia de… Llegeix més»