DECOREM LES PORTES!

Aquestes dues últimes setmanes hem dedicat les hores de tallers i de plàstica a decorar les portes de les nostres classes. Com sabeu, aquest any el monogràfic de l’escola són els jocs del món i li hem posat per títol “Flama-Jocs”.

Ens hem dividit els continents que hi ha a la Terra per cicles, de manera que l’alumnat de Cicle Superior ens toca cercar i conèixer els jocs tradicionals de l’Àsia. Així doncs, 6è A han agafat el nom d’un joc popular del sud-est asiàtic, el Takgro, que es juga amb una pilota, a 6è B han fet una barreja de dos jocs japonesos i s’anomenen Hanetako, i 6è C han escollit un joc tailandès que es diu Chak-Ka-Yer i és d’agafar el rival i estirar-lo.

Amb la inspiració, doncs, dels nostres jocs i països cada classe ha decorat la seva porta. Per fer-ho, cada alumne va fer una proposta pròpia en paper i vam votar la que més ens va agradar. Un cop escollida, vam decidir com ens organitzaríem tot fent una llista de tasques, material i personal necessari. Durant tres dies hem estat creant, compartint idees, medint, retallant, enganxant, pintant… En definitiva, treballant en equip per un objectiu comú.

Si voleu veure tot el procés de creació i el resultat final entreu en aquest enllaç. Desitgem que us agradi i gaudiu tant com hem gaudit nosaltres fent-ho!