Espai Migdia i Menjador

Telèfon: 682 15 15 24

Comissió Espai Migdia i Menjador: espai.migdia@fructuosgelabert.cat

Equip de menjador

Aquí teniu l’equip de monitores i monitors de menjador

L’empresa  Ecomenja gestiona el servei de cuina, menjador i l’espai de lleure.

Quotes curs 2023-2024

SERVEI PREU SERVEI
PREU DIARI ÀPAT ALUMNE FIXE 6,91€
PREU DIARI ÀPAT ALUMNE ESPORÀDIC 7,60€
PREU ÀPAT PÍCNIC ALUMNE FIXE/ESPORÀDIC 6,91€ / 7,60€
PREU MENSUAL ACOLLIDA FIXE (1 hora) 39,00€
PREU MENSUAL ACOLLIDA FIXE (30 min) 20,50€
PREU DIARI ACOLLIDA ESPORÀDIC (1 hora) 4,00€
PREU DIARI ACOLLIDA ESPORÀDIC (30 min) 3,00€
IMPORT RETORN DIA NO ASSISTÈNCIA ALUMNE MALALT 2,20€
IMPORT RETORN DIA NO ASSISTÈNCIA ALUMNE EXCURSIÓ 2,20€
IMPORT RETORN DIA NO ASSISTÈNCIA ALUMNE COLÒNIES 2,20€
IMPORT RETORN DIA NO ASSISTÈNCIA ALUMNE HOSPITALITZACIÓ 6,91€

L’import de la quota fixa mensual, segons els dies que l’infant es quedi a dinar, serà el següent:

Dies fixes dinar a la setmana

(sempre els mateixos)

Quota mensual

(setembre a juny)

5 dies a la setmana 123€
4 dies a la setmana 99€
3 dies a la setmana 75€

Documents del Servei de Menjador

En aquests documents trobareu la presentació del servei i la normativa de funcionament del menjador que ha preparat Ecomenja:

FAQs

1. Què he de fer si la meva filla o fill no es pot quedar un dia a dinar a l’escola?

Avisar abans de les 9.30h a la Rosa per correu: fructuosgelabert.ecomenja@gmail.com  o enviant un whatsapp al  telèfon: 682 15 15 24 cada dia que no hi assisteixi, encara que siguin consecutius.

1. Què he de fer si la meva filla o fill es queden a dinar a l’escola de forma puntual?

Avisar abans de les 9.30h a la Rosa per correu: fructuosgelabert.ecomenja@gmail.com  o enviant un whatsapp al  telèfon: 682 15 15 24.

1. Què em cobren si la meva filla o fill no es queda un dia a dinar a l’escola i és fixe?

EEls dies que no s’utilitza el servei i es notifica amb el temps necessari (abans de les 9,30h), es descompta 2,20€ per dia en el rebut del mes següent. Les absències que no siguin comunicades en aquests paràmetres es cobraran segons l’import íntegre del servei, 6,91 €/dia.

1. Com s’ha calculat la quota fixa?

La quota és la resultant de multiplicar els dies lectius (178 dies) per 6,91 € per dia i dividit per 10 mesos (de setembre a juny).

El cobrament es farà per anticipat via domiciliació bancària entre els 1 i 5 de cada mes. Així doncs, el primer rebut del curs arriba entre l’1 i el 5 de setembre, mentre que l’últim rebut es cobra entre l’1 i 5 de juny.

Si vols veure noticies relacionades amb Espai Migdia clica aquí.