Activitats extraescolars 2019-2020

Us presentem el llibret d’activitats extraescolars per a infants i adults del proper curs 2019-2020. És molt important  llegir-lo tot si participeu d’alguna activitat.

Link: Activitats extraescolars 2019-20

Les novetats d’enguany són els patins en línia i scooter freestyle, l’ampliació de places d’iniciació esportiva per a 1r i 2n, i la introducció de l’anglès com a llengua vehicular a l’activitat d’esports d’equip de 3r.

Principals dates a recordar:

• 22 al 24 de maig – Preinscripcions online (també es pot fer de forma presencial el 23 de maig al matí i el 24 de maig matí i tarda). És necessària la preinscripció a totes les activitats de les quals es vulgui participar.
  • 27 de maig – sorteig a les 18h al menjador nou per a aquelles activitats que ho requereixin.
  • Del 28 al 31 de maig – Inscripcions presencials.
  • A partir del 10 de juny inscripcions de la llista d’espera i d’activitats per les quals no s’hagi fet preinscripció i hi hagi places lliures.
  • Inici de les activitats extraescolars: dimarts 1 d’octubre de 2019.

Per a més informació podeu adreçar-vos a extraescolars@fructuosgelabert.cat