Mates divertides!

Aquests dies hem començat a fer matemàtiques amb Innovamat!
A les nostres classes no falta:

Conversa
A través de preguntes i reflexions, es crea un ambient de conversa a l’aula en què tots els alumnes, independentment del seu domini del contingut, participen i discuteixen sobre diverses estratègies, representacions i solucions.

Experimentació

A classe descobreixen conceptes i propietats matemàtiques, a través de materials manipulatius i altres recursos. Aquests recursos permeten entendre de manera vivencial els continguts més complexos i assentar la base per donar pas a l’abstracció.

Pràctica
Després de descobrir els conceptes, cal trobar moments per practicar els procediments. En altres paraules: està bé practicar una llista de sumes i restes, per exemple, però només quan ja hem entès què vol dir sumar o restar. Amb els quaderns de registre i la pràctica digital, els alumnes assimilen, de manera autònoma i personalitzada, els procediments construïts.