ESTÀS PANTALLAT? TEATRE A 6È

El passat divendres 20 de gener, l’alumnat de sisè va fer el taller “Estàs pantallat?”, un teatre educatiu que forma part del Programa d’Activitats Educatives de l’Ajuntament de Santa Coloma. Primer vam veure una obra de teatre amb dos personatges on es tractaven diferents situacions relacionades amb els jocs en una pantalla, les e-xarxes, el mòbil i la televisió.

En la segona part vam analitzar les situacions per tal d’aprofundir en els temes tractats. Alguns dels objectius de l’activitat eren: fomentar un ús racional i moderat de les diferents pantalles, adonar-se de com poden arribar a absorbir i de com poden enganxar o reflexionar sobre la diferència entre relacionar-se cara a cara o mitjançant aquestes eines.

Aquest taller ens ha fet reflexionar i ha estat molt útil!