ESPAIS D’APRENENTATGE 2n

Una de les principals propostes pedagògiques de la nostra escola són els espais d’aprenentatge. Suposen uns escenaris d’aprenentatge, de comunicació i de relació on els infants interactuen i experimenten amb diferents materials i propostes que sorgeixen d’una temàtica.

Tots els nens i les nenes de 2n, tant 2nA com 2nB, es barregen de tal manera que formem 4 grups d’uns 12 alumnes aproximadament. Tenim 4 espais: el de Llengua, el de Jocs matemàtics, el de Teatre i el de Robòtica/Tablets, i cada mestra s’encarrega de gestionar un dels espais. També és important destacar, que dins de cada espai, els nens i nenes poden trobar diferents propostes; d’aquesta manera podem treballar diferents continguts en cadascun dels racons que es troben a cada espai.

Durant la setmana dediquem 3 sessions als espais, i cada setmana cadascun dels 4 grups podrà gaudir d’un d’aquests, a la setmana següent, cada grup canvia d’espai.

Us deixem un petit recull de fotos perquè us feu una idea del que fem.