Sant Jordi a Sisè

Aquest dijous passat hem celebrat a l’escola els Jocs Florals, amb poemes molt personals i diversos (segons els interessos i món interior dels infants), premis molt ben repartits i un llibre per a cada classe de sisè. Hem gaudit molt escoltant i fent poesia, així com duent a terme la sessió dels Jocs Florals a l’aula!

A més, aquest any els grups de sisè han organitzat la venda de llibres per Sant Jordi, muntant una paradeta a la Biblioteca Escolar amb llibres classificats per a tots els cicles d’Infantil i Primària, comptant-hi amb varietat de tipologies a escollir! Ens és important i essencial destacar i remarcar l’alta participació de totes les classes, contribuint en el foment i la defensa de la lectura i de la nostra rica i variada cultura.

Esperem que hagueu tingut una feliç diada de Sant Jordi i que us hagin i hagueu comprat llibres i roses!