Sant Jordi a 5è

A 5è, els i les alumnes d’ambdues classes vam celebrar la futura diada de Sant Jordi la tarda del dijous passat. Primerament, vam dedicar la primera part de la sessió a representar i escenificar la llegenda de Sant Jordi, on ens  ho vam passar d’allò més bé, rient i gaudint tots i totes plegats.

A la segona part de la sessió, vam descobrir quines persones eren les primeres i segones guanyadores del concurs de cadascuna de les dues classes de 5è. Especificar que anteriorment, de cara als Jocs Florals, cada alumne va realitzar l’escrit d’una història o narració d’invenció pròpia, on cada nen i nena va posar tot el seu món interior i imaginació. D’aquestes creacions literàries, de cada classe van sorgir dues persones guanyadores!

Estem encantades i encantats d’haver gaudit tant d’aquesta jornada de Jocs Florals i de participar-hi amb les nostres històries, relats, escenificacions teatrals i motivació. Esperem que us hagin i hagueu comprat roses i llibres en el dia de Sant Jordi!