Santa Coloma Dansa 2021

Enguany els alumnes de 2on han participat en la ballada anual  coneguda com a Santa Coloma Dansa 2021.

Aquesta activitat és una trobada d’escoles i consta de 4 danses que els alumnes han estat preparant durant el curs i que té com a objectiu fomentar la dansa i la expressió rítmica en els alumnes de segon de primària així com la interacció amb alumnes de altres centres de la ciutat .

En condicions normals es fa una trobada multitudinària de totes les escoles de Santa Coloma que hi participen, enguany i degut a la situació pandèmica que estem vivint s’ha optat per fer trobades molt més reduïdes i de manera més segura.

A l’escola Ferran de Sagarra van venir a ballar els alumnes de 2on de l’escola Les Neus va estar molt divertit i els alumnes ho van fer d’a´allò més bé.

A continuació us deixem un enllaç on podreu veure el video resum del que va ser aquesta trobada.

Esperem que us agradi.

Vídeo de la II Trobada escolar de dansa

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *