Qui som?

Des de l’any 1968, l’escola Ferran de Sagarra proporciona un ensenyament de qualitat als seus alumnes i les seves alumnes, basat en el coneixement, els valors i la convivència.

L’objectiu és donar uns fonaments sòlids en ciències, lletres i altres assignatures per a formar futurs professionals, però també transmetre uns valors i una bona educació perquè siguin bons ciutadans i bones persones.

L’escola pretén ser un centre cultural i un punt dinamitzador del barri i de la societat en general, posant als nostres alumnes al capdavant del canvi cap a un futur millor.

Qui és Ferran de Sagarra?

Barcelona, 1853 – Saint-Sulpice (França), 1939.

Ferran de Sagarra i de Siscar va ser un historiador i sigil·lògraf (estudiós dels segells) català, pare de l’escriptor, poeta i dramaturg Josep Maria de Sagarra. Va ser membre de la Societat Arqueològica Tarraconense (1885), de l’Acadèmia de la Història de Madrid (1888), de l’Acadèmia de Bones Lletres de Barcelona (1890), membre de la Secció Històrico-Arqueològica de l’Institut d’Estudis Catalans (1920) i President de l’Ateneu Barcelonès (1930-1932).