SANT JORDI ARRIBA A I5

“Sant Jordi arribat, surt la cuca del forat”  🐛

Treballant aquesta dita hem donat la benvinguda a l’arribada de la diada de Sant Jordi!”

Aprendre la dita i escriure les lletres d’aquest mural és la primera de les moltes activitats que hem anat fent a l’escola durant la setmana d’abans de la festa de Sant Jordi!

Aquests dies hem estat recordant la famosa llegenda, escoltant i mirant videos a la PDI, i fins i tot a les classes de música, hem estat aprenent a cantar i ballar danses sobre cançons de Sant Jordi…

Oh! I quina sorpresa quan ens hem trobat un castell al vestíbul de la nostra escola !

I un altre dia, vam trobar davant d’aquest castell, a Sant Jordi, la princesa i el drac !

I per acabar la setmana, vam gaudir de la sortida de germanor amb tots els companys/es de l’escola a Can Xammar on ens vam divertir molt ajudant al drac a trobar les espelmes del pastís d’aniversari del seu fill, que un dia van robar els pirates per tenir llum al seu vaixell.

Vam superar unes proves que ens van dir de fer els pirates on amb l’ajuda de les nostres habilitats, vam poder aconseguir les espelmes i poder celebrar la festa d’aniversari del seu fill.

I per fi, el divendres vam acabar la setmana amb la celebració de la diada de Sant Jordi a l’escola amb diferents activitats com:

-Fer  a les classes un punt de llibre del drac de Sant Jordi.

-Ballar danses d’algunes cançons de Sant Jordi al pati de l’escola amb els nostres companys/es d’infantil i de cicle inicial.

I a la tarda vam acabar la celebració de la diada, gaudint molt d’escoltar les explicacions de contes d’algunes mares que vam venir de visita a les nostres classes.

.

Feliç Sant Jordi ! 🌹🌹📚🐉👸