Manualitat de Sant Jordi a I3

La setmana passada va ser una setmana molt especial a I3.

A classe es va explicar per primera vegada la Llegenda de Sant Jordi i també la vam poder veure a la Pantalla Digital.

Vam escoltar, cantar i ballar una cançó relacionada amb la Llegenda durant tota la setmana.

El dijous vam fer una sortida de germanor amb tots els alumnes i mestres de l’escola.

Vam fer un taller per crear una manualitat a classe, un drac punt de llibre.

I divendres també vam ballar la nostra dansa de Sant Jordi davant dels companys i companyes del cicle infantil i inicial.

Per acabar vam escoltar contes que les famílies ens van enviar gravats en vídeos i també ens van explicar de forma presencial, tots vam estar molt atents.

Us mostrem algunes de les imatges de la creació de nostra manualitat. Esperem que us hagi agradat tant com als nens i nenes fer-la.