BON NADAL!

Els alumnes de P5 fa uns dies vam trobar al pati de la nostra escola un tió. Tenia fred i gana i com que som molt acollidors, el vam tapar amb una manta i el vam portar a dins de l’escola perquè estiguès més calentó i donar-li de menjar.

Durant molts dies l’hem portat menjar i mica en mica s’ha anat engreixant i tant li ha crescut la panxa que avui l’hem ajudat a cagar cantant-li cançons.

El tió estava tan agraït que ens ha cagat molts regals per tots. Què contents que ens hem posat! I ens hem acomiadat d’ell fins al proper any.

A classe hem estat mirant les nostres nadales i les de més companys i companyes de l’escola. També hem dibuixat, pintat, jugat…

I finalment hem tingut una gran sorpresa. Desprès de veure el video del missatge dels reis mags, els reis i el patge reial s’han presentat a les nostres classes. Quina il·lusió que ens hagin visitat. Ens han preguntat què hem demanat a les nostres cartes i s’han fet una foto de record amb nosaltres.

Avui ha estat un dia ple de sorpreses!

US VOLEM DESITJAR UNES BONES FESTES!