Taller de ioga a P4

El dimecres 3 i el dijous 4 de març a P4 vam realitzar un taller de ioga. Aquesta és una activitat integrada dins del PAECC, programa d’activitats educatives complemèntaries de l’ajuntament de Santa Coloma.

L’hem escollit per tal que els alumnes aprenguin a educar i observar el seu cos. A més a més d’utilitzar el ioga com a eina d’equilibri personal i conèixer i reconèixer les nostres emocions i sentiments.

En aquest taller, van començar fent respiracions tot ajudant-se de les vocals : “aaaaaa”, “eeeee” …. Hem continuat amb una dinàmica d’escalfament de la salutació al sol per estirar el cos. A continuació han realitzat diferents postures de ioga a partir de l’elecció de cartes de 3 colors ( carta blava, vermellla i verda) i per acabar el taller, la relaxació final sobre la tovallola o màrfega.

Han participat i han gaudit molt de l’activitat i s’ho han passat molt bé.