Contes, cançons i musiquetes

Benvolgudes famílies,

El passat dijous vam poder gaudir d’un espectacle al pati de la nostra escola d’allò més divertit. Vam tenir l’oportunitat de conèixer a uns rondallaires i poder presenciar una actuació en directe.

El Cesc i l’Agustí ens van fer passar una molt bona estona tot explicant les seves històries i cantant les seves cançons.

Nosaltres ens ho vam passar pipa, algunes de les cançons que ens van cantar ja les coneixíem i vam poder participar-hi.

Durant tota l’estona vam estar molt atents i atentes i vam quedar-nos bocabadats amb algunes de les sorpreses que ens van portar.

Des de l’escola us animem a que gaudiu en família de la màgia del teatre en directe, ja que estimula la creativitat i la imaginació dels més petits.