Primària

Ja som aquí!!!

Compartim amb els nostres companys i companyes “ HE ESTAT A..”. Amb una bafarada cada nen i nena escriu on ha estat en aquests dos mesos de vacances. Casualitats, llocs coneguts i llocs desconeguts per uns o per d’altres..

Ja som aquí!!! Llegeix més »

Arrenquem un nou curs a segon!

Hola famílies, ja fa uns dies que vam començar l’escola. Ens hem retrobat amb els nostres companys/es, ens hem explicat tot allò que hem fet durant les vacances, com ens hem trobat a faltar… Alguns de nosaltres estàvem molt emocionats per tornar a venir a l’escola, i uns altres una mica tristos perquè ja s’acaba

Arrenquem un nou curs a segon! Llegeix més »

LA PISCINA

El dia 21 vam poder gaudir al matí de la pisicna de Can Zam, ens ho vam passar genial i vam estra molt fresquets i fresquetes!!!        

LA PISCINA Llegeix més »

EL NOSTRE PROJECTE

Com a cloenda de curs hem realitzat el projecte interdisiciplinar. Hem fet investigacions, hem experimentat, hem realitzat hipòtesis i hem aprés moltes coses. Ha sigut molt interessant. Aquí us deixem algunes imatges.

EL NOSTRE PROJECTE Llegeix més »

Graduació de sisè!

Després de nou anys a l’escola, els i les nostres alumnes de sisè s’han graduat. Per aquest motiu el passat 10 de juny vam fer una festa a l’escola on les famílies es van encarregar de que aquell dia fos especial per a tothom. Primer vam veure un vídeo amb fotografies del seu pas per

Graduació de sisè! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut