Primària

Sortida a Can Mas P2

Hola famílies, Avui els infants de primer i segon de primària hem fet la sortida de la tardor. Hem anat a Can Mas i allà hem pogut gaudir dels colors del bosc, la visita de la castanyera, el taller de panellets i la granja! Pituflí, pituflà castanyes volem trobar!! Un súper dia! Mireu, mireu!  

Sortida a Can Mas P2 Llegeix més »

ÚLTIM DIA

L’últim dia d’escola és especial, per això hem fet un munt d’activitats, hem estat ballant, hem fet un taller de castellers i hem anat a veure el partit dels alumnes de P6 i després els hem acomiadat. Ha passat el matí volant!!! Ens veiem al setembre!!!!!    

ÚLTIM DIA Llegeix més »

P2. Petits grans arquitectes!

Durant el darrer trimestre hem dut a terme tot un treball d’investigació, observació i experimentació amb la vida i obra d’Antoni Gaudí. Hem treballat diverses tècniques com el dibuix tècnic, el collage, el paper maixé, l’estampació… El producte final d’aquest projecte ha estat una reproducció a escala de la casa Batlló. Ha estat una tasca

P2. Petits grans arquitectes! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut