Els nens i nenes de P1 festegem La Tardor a Can Mas
Ahir va ser un dia molt especial. Els companys i companyes de P1 vam sortir de l’escola per realitzar la primera sortida d’aquest any. Vam visitar la Masia de Can Mas, i allà vam fer diferents activitats: vam poder passejar pel bosc tot recollint pinyes i castanyes. També vam poder conèixer a la castanyera. Una […]
Els nens i nenes de P1 festegem La Tardor a Can Mas Llegeix més »









