BERENAR DE TARDOR!
Un any més hem gaudit , tots junts del berenar de la tardor; de la visita de la castanyera que ens ha portat castanyes…i del conte de la Castanyera explicat pels nens de sisè.
BERENAR DE TARDOR! Llegeix més »
Un any més hem gaudit , tots junts del berenar de la tardor; de la visita de la castanyera que ens ha portat castanyes…i del conte de la Castanyera explicat pels nens de sisè.
BERENAR DE TARDOR! Llegeix més »
Els nens i les nenes de 2n hem anat al Museu Torre Balldovina a fer el taller el Planetari! Una ullada a l’Univers! Ens he submergit en el planetari i ens hem orientat en la nit: hem localitzat la lluna, els planetes, les estrelles…Mirem el cel! Ens han explicat moltes coses del planeta Terra i
ANEM AL PLANETARI P2 Llegeix més »
Els nens i les nenes de P4 ens hem solidaritzat amb la situació que hi ha actualment a València com a conseqüència de la DANA. Hem volgut participar enviant missatges d’ànims, de força i dibuixos amb molt carinyo per a tots els infants que estan passant una situació complicada.
ENVIEM CARTES A VALÈNCIA Llegeix més »
Els nens i nenes de P3 fem tallers en grup on treballem la llengua i les mates de forma lúdica. Aprenem i ens divertim!!!
COMENCEM TALLERS! Llegeix més »
Continuem amb el projecte de l’Aigua i per tal que de comprovar què passa amb la pluja treballem l’experiment del Cicle de l’aigua. Ens hem adonat de … Us ho expliquem a casa!
EL CICLE DE L’AIGUA Llegeix més »
Continuem treballant les Comunitats Autònomes, però aquesta vegada ho fem de forma més manipulativa, creant la nostra pròpia maqueta.
COMUNITATS AUTÒNOMES Llegeix més »
Celebrem la Castanyada a P4, berenem tots junts i visualitzem una pel·lícula. Una tarda diferent!!
Els infants de P1 ja fa unes quantes setmanes que vam començar els espais; el de teatre, el de llengua, el de matemàtiques i el tecnològic. Les sessions d’espais són els dilluns, dimecres i dijous i fem agrupaments d’uns 12 infants aproximadament, barrejant nens i nenes de totes dues classes. Durant aquestes estones podem dur
Hola famílies, us deixem un petit recull de fotos de grup que vam realitzar durant la festa de la Castanyada, esperem que esteu gaudint del pont.
La castanyada a P1 Llegeix més »
Al Sagarra la tradició es celebra avui amb un berenar de tardor per compartir panellets,castanyes i fruita seca. Les tradicions a l’escola fan de bon gaudir. Bona castanyada per tothom!!!!
Castanyada cicle superior Llegeix més »