P1 va al laboratori!
Aquest curs, els dijous a la tarda anem al laboratori! Pugem fins a dalt de tot de l’escola com els grans per ser científics i científiques! Avui hem observat llavors amb les lupes i les hem plantat per cultivar tomàquets cherrys i raves. Ara ens toca esperar i observar com creixen mentre les cuidem, reguem […]
P1 va al laboratori! Llegeix més »












