ENS ENCANTA FER PSICOMOTRICITAT!!
Hola famílies, A i5 fem 2 dies psicomotricitat: un dia a la sala i un altre a la pista del pati. Tant en un lloc com en l’altre fem diferents propostes: bicicletes, tricicles, patinets, salts, equilibris,pilotes, tombarelles, jocs d’equip… Compartim , ens respectem i ens ho pasem d’allò més bé! Us ensenyem unes fotografies perque […]
ENS ENCANTA FER PSICOMOTRICITAT!! Llegeix més »










