Blogs

ENS ENCANTA FER PSICOMOTRICITAT!!

Hola famílies, A i5 fem 2 dies psicomotricitat: un dia a la sala i un altre a la pista del pati. Tant en un lloc com en l’altre fem diferents propostes: bicicletes, tricicles, patinets, salts, equilibris,pilotes, tombarelles, jocs d’equip… Compartim , ens respectem i ens ho pasem d’allò més bé! Us ensenyem unes fotografies perque […]

ENS ENCANTA FER PSICOMOTRICITAT!! Llegeix més »

Museu Blau a I5

Museu de les ciències naturals de Barcelona Que tenen en comú les piscines i els taurons? L’AIGUA! Vam visitar l’exposició de l’aigua que té el museu blau el passat divendres 31 de gener i va ser molt interessant.  Vam poder jugar amb les diferents propostes, descobrir que no tothom té aigua al costat i que

Museu Blau a I5 Llegeix més »

Racons a I4

A  I4  ens agrada fer racons . Organitzem diferents activitats en diferents taules i anem passant per tots els espais per treballar un munt de coses: sèries, motricitat, grafisme, figures geomètriques, puzles,… Aquí teniu una petita mostra del que fem. Esperem que us agradi.     

Racons a I4 Llegeix més »

LA NOSTRA LÍNIA DEL TEMPS

A Medi Social estem començant a treballar la Línia del temps, però, per començar, hem volgut explicar la nostra Línia del Temps. A P4 A i B l’alumnat ha realitzat ,cadascú, la seva línia i han pogut treballar les diferents etapes per les quals han anat passat. Us deixem la seva feina!!! Famílies gràcies per

LA NOSTRA LÍNIA DEL TEMPS Llegeix més »

DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener celebrem el dia de la Pau, una data que ens recorda la importància de construir un món més just, tolerant i solidari. Durant tota la setmana hem realitzat diferents activitats. Hem pintat quatre murals al pati de l’escola amb paraules i dibuixos relacionats amb la pau i també hem muntat

DIA DE LA PAU Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut