Blogs

POSPOSADA!

Bon dia, ens veiem obligats a posposar la Xocolatada Solidària degut a la pluja prevista per tot el dia. En els propers dies, informarem de la nova data. Disculpeu les molèsties, Moltes Gràcies!

POSPOSADA! Llegeix més »

L’ATMOSFERA

Continuant amb tot allò que hem anat treballant a les sessions d’experiments i per tal que quedi també recollit, ho anem projectant al nostre lapbook de l’atmosfera. Primer hem treballat les característiques de l’aire i continuem amb les capes de l’atmosfera. Estem aprenent molt!!!

L’ATMOSFERA Llegeix més »

P3 anem al Planetari!

Avui les classes de P3 hem anat a visitar el Planetari de Torre Balldovina. Hem conegut els planetes del Sistema Solar, els moviments de la Terra, algunes constel·lacions, entre altres. Ara ja estem preparats i preparades per començar el nou projecte del Sistema Solar! Creiem que ens agradarà molt!

P3 anem al Planetari! Llegeix més »

DIA DE LA DONA

Dissabte 8 de març es celebra el dia de la dona. A la nostra escola és una data molt important i per tant no ens la podem perdre i varem fer les activitats el passat divendres. Aquest any hem programat una activitat transversal que tractava sobre la dona de la nostra vida. Aquí us deixem

DIA DE LA DONA Llegeix més »

Carnaval a I3

Carnaval a I3 Els nens i nenes de I3 hem celebrat el nostre primer Carnaval a l’escola i que bé ens ho hem passat. Primerament tots plegats vam rebre al ninot Carnestoltes juntament amb els companys i companyes de l’escola. I vam escoltar el pregó on indicava les consignes que havíem de seguir tots i

Carnaval a I3 Llegeix més »

HA ARRIBAT EL CARNAVAL!!

Un any més celebrem durant tota la setmana el Carnaval: festa, música i cada dia venir a l’escola amb alguna cosa divertida. Dilluns amb un pentinat divertit. Dimarts amb pijama i peluix. Dimecres vestits d’esport. Dijous amb roba de grans i mengem l’esmorzar al pati tots junts. I Divendres…………Disfressa Medieval! Prínceps, princeses, cavallers , reines

HA ARRIBAT EL CARNAVAL!! Llegeix més »

TALLER “TANCA L’AIXETA”

Aquest dimarts, els nens i les nenes d’I4 hem fet a la classe un taller molt interessant: “Tanca l’aixeta”. Hem conegut a la Cel, una gota molt especial, que ens ha explicat com funciona el cicle de l’aigua i què podem fer per aprofitar-la millor i per mantenir-la ben neta.  Hem fet unes activitats molt

TALLER “TANCA L’AIXETA” Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut