Blogs

Anem al pati de sorra!

Cada dimarts a la tarda els nens i les nenes d’I5 van al pati de sorra.  Els hi encanta jugar i gaudir amb els companys, a més ara tenim joguines noves (camions, pales, cubells…) s’ho passen d’allò més bé! Us deixem un recull de fotografies, esperem que us agradin. Tutores I5.    

Anem al pati de sorra! Llegeix més »

Ens movem a I4!

A les sessions de psicomotricitat, els infants de I4 gaudeixen movent el cos, explorant els espais i descobrint tot el que poden fer amb ell: saltar, córrer, enfilar-se, arrossegar-se o rodolar. Cada sessió és una nova aventura on l’expressió corporal, la creativitat i el joc prenen protagonisme, juntament amb els diversos materials que utilitzem. Al

Ens movem a I4! Llegeix més »

Ja fem psico!

Famílies! Ja hem començat les sessions de psicomotricitat! I resulta que ens encanta, ho passem d’allò més bé! Juguem junts, riem, podem córrer, saltar, rodolar per terra… És molt divertit! Aprenem noves rutines, ens cuidem, coneixem espais nous de l’escola, i podem deixar anar la nostra imaginació amb el nostre cos i a través de

Ja fem psico! Llegeix més »

Comencem la piscina de nou!

El passat 1 d’octubre el grup de P3 va tornar a la piscina del CER. Després de l’experiència positiva del curs passat, han reprès les sessions amb ganes, seguretat i una gran actitud. Cada setmana gaudeixen de l’aigua mentre continuen millorant la seva tècnica i la confiança dins el medi aquàtic. Com podeu veure a

Comencem la piscina de nou! Llegeix més »

Preparats, llestos… A LA PISCINA!

Els nens i les nenes de P2 ja hem començat a fer piscina! Estàvem molt entusiasmats amb aquesta nova activitat. Amb tot preparat — gorro, tovallola, xancletes i moltes ganes — i amb rialles que ressonaven pels vestidors, estem vivint uns matins plens d’aigua, descobertes i diversió! Us deixem unes quantes fotos perquè veieu com

Preparats, llestos… A LA PISCINA! Llegeix més »

Ja ha arribat la tardor

Aquests dies hem estat parlant del canvi d’estació, ens hem acomiadat de l’estiu i hem rebut amb alegria la tardor! El temps, els insectes i animals, la roba que portem, les tradicions…hi ha un munt de coses típiques a la tardor!! Així que, els nens i les nenes d’I5, hem mirat al nostre voltant i

Ja ha arribat la tardor Llegeix més »

ANEM AL SORRAL!

Hola famílies: Aprofitem el bon temps per pujar i gaudir del pati de sorra. Aprenem a compartir, jugar en compañía i a respectar-nos  mentres juguem i ens divertim. Aqui us deixem un petit recull, esperem que us agrain!        

ANEM AL SORRAL! Llegeix més »

JA ESTÀ AQUÍ LA TARDOR!

Hola famílies, a l’escola ens ha arribat la tardor i estem descobrint coses molt divertides. Hem vist que durant aquesta estació les fulles dels arbres estan canviant de color; grogues, vermelles, marrons, verdes i taronges. També que surten uns nous animalets i fruits. I com tenim la feina de decorar el passadís, ens hem posat

JA ESTÀ AQUÍ LA TARDOR! Llegeix més »

INICI DE CURS A P3

Famílies! Els nens i nenes de P3 vam estar descobrint el món dels musicals de teatre i després de llargues votacions… ja tenim nom per les nostres aules. P3A som la classe de: El rei lleó. P3B som la classe de: Harry Potter. Ens ajudareu a descobrir coses sobre aquests dos musicals tan famosos?

INICI DE CURS A P3 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut