Escola i AFA: loteria del 40è aniversari

A partir d’aquesta mateixa tarda, 11 d’octubre, ja estaran a la venda les 1.800 participacions de la loteria que escola i AFA hem organitzat conjuntament.

Enguany els números que hi juguem són els següents:

Loteria Nacional

Sorteig de Nadal

La Grossa de

Cap d’Any

Data del sorteig 22 de desembre de 2019 31 de desembre de 2019
Número 40.179 40.179

Participació 1 € 1 €

(0,25 € a cadascun dels números)

Donatiu 1 €
Preu de la butlleta 3 €

Com ja sabeu, aquest curs és especial i volem celebrar-ho, també, d’una manera especial. La celebració dels 40 anys de l’escola mereix un reconeixement i una organització a l’alçada de l’efemèride.

Per aquest motiu, l’escola i l’AFA hem organitzat conjuntament la loteria de Nadal amb la noble i única finalitat d’aconseguir recursos econòmics que ens permetin finançar una part de les despeses que s’originaran en la celebració del 40è aniversari, sense deixar d’atendre altres necessitats, com cada any.

Des de  fa temps, s’ha treballat conjuntament i sempre s’ha buscat, per sobre de qualsevol altra consideració, el que és millor per a l’objectiu que es persegueix.

El número 40.179 fa referència als 40 anys i al 1979, any de naixement de l’escola i de la fundació de l’AFA.

Us animem a participar tant en la compra com en la venda de la loteria, en benefici de la comunitat educativa.

Si alguna persona vol col·laborar activament en la venda de les butlletes, només cal que passi pel despatx de l’AFA.