QUEDEN ANUL·LADES DEFINITIVAMENT LES ACTIVITATS MUSICALS ORGANITZADES PER L’AJUNTAMENT

Benvolugdes famílies,

L’ajuntament ens informa que davant la situació de crisi sanitària que estem vivint, no és viable dur a terme cap de les activitats que teniem programades pel mes d’abril-maig. Per tant, queden anul·lades definitivament les següents activitats:

-Sona a cinquè

-Corrandescola de 5è

-Cantània de 6è

No cal dir que tant des de l’escola com des de l’Ajuntament ens sap molt de greu que els alumnes no en puguin gaudir, sobretot tenint en compte tot el treball i l’esforç d’alumnes i mestres dedicats a aquestes activitats aquest curs 2019-20.

Atentament,

L’Equip directiu