Els “padrins” de l’hort

Aquest dimecres passat els alumnes de 4t A i 3r A van anar junts a l’hort de “loTraginer”. Allà, els i les alumnes de 4t van ensenyar als seus futurs successors tot el que havien après de l’hort.

Els van ensenyar el compostatge, van collir alls silvestres, van buscar els nendo dangos, van explicar el nom de les plantes i hortalisses que encara tenim, van collir faves i van fer la seva primera “cata de flors”… vaja, que ja estan preparats pel que els espera l’any vinent.

Encara que m’entristeixi una mica que els Motivats i els Volcànics s’acomiadin de l’hort aquest any us puc ben assegurar que han fet una bona feinada! Així que futurs nens i nenes de 4t, espero que cuideu tant de l’hort com ho han fet els vostres companys!

Ciqueu a la fotografia per veure-les totes!